jämjös gräddfil

Där har jag spenderat eftermiddagen ;) Fikade hos min gulliga lärare med hela gänget + halva bildettan. De är fyra stycken och bara två var där! Haha, stackarna. Men de får faktiskt vara med musikal också som är typ tio? De var trevliga iallafall, de som var där :)
Åt även enorma mängder glass och hemmagjord chokladsås!!!!! Mumsetipums.

For till stallet och red en liten sväng på Calle! Jag skrittade ut och Moa gick bredvid, hon hade någonslags mystisk smärta i armen :( Hoppas den släpper till helgen, då är det Osby som gäller för dem :)
Fille vilar idag, sen blir det lite markarbete imorgon och Leifträning på onsdag. Vi är taggade!!!! Hoppas att vi är det iallafall, jag är taggad till tusen ;)

Hoppas också att Böckmann kan ta sig i kragen så att jag äntligen kan få mitt träns, det riktiga. Har inte ens fått mailet som visar att de skickat det... Kan nog glömma att få det innan träningen. Usch, besviken på dem faktiskt, jag som tyckte att de verkade så bra :/

ciaaaaaaaaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0