kanonpass

Först: 10000 tack till Moatoa som hjälpte mig och Filleplutt idag. Vi hade ridlektion! Hihi.
Red mycket i galopp, tränade på att rida framåt ordentligt, att byta galopp, att samla ihop rumpestissen osv. I trav också, fast inte byten då :) men ändå mycket åttor och serpentiner och så. Ont i kroppen! Men det var det helt klart värt :)
Filipsson kändes jättebra och vi kom både framåt och ändå ihop, mer än vanligt :) Fick också koll på yttersidan i vänstervarvet som är vårt sämsta varv annars!
För övrigt så fick jag lite samtalstid med Camilla också, till slut, igår på träningen. Vi bestämde att jag skulle vila från hoppningen ett litet tag, max ett par veckor, och sen rida för henne på onsdag om två veckor och på helgen åka ut på en tävling och rida som vanligt. Hoppas att han är som vanligt då också. Idag var han det i gången iallafall! ¨Busig och glad :d Tror att han helt enkelt bara behöver få ridas ut och vara lite häst med jämna mellanrum!


finellino <3


För övrigt har vi haft specialdag med politiker idag på törnströmska. jag älskar verkligen att debattera och politik är kul, så jag gillar't ;) har fler pins än någonsin, min favorit är från ssu/socialdemokraterna: det är en bild på en röd "gubbe" som slänger bokstäverna SD i soptunnan och så står det "inga rasister i våra parlament". Hahahah, grymt!


ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0