måste bara säga lite till

Som så ofta måste jag liksom prata lite till :) Jag är lite av en glappkäft. Jättefult ord förresten, men hur jag än klurade kom jag inte på något bättre.

Det jag skulle säga dåva:
1. Ni har väl inte missat att det är 15 % på alla täcken på HÖÖKS?
2. Och att det är 25 % på alla varor i Exklusivs sortiment plus lagerrensning med 50 % rabatt på utvalda produkter, t.ex. massa ländtäcken och ridtäcken.
3. Idag fick jag sluta jättetidigt och har typ mycket mindre läxor att göra än jag trodde. Jippie :)
4. Fick idag också foderstatsförslag från Salsa. Faktiskt nöjd med deras service, jag som var så inbiten i Kraffts fanclub! Tog över Salsa med Fille om man säger, han har alltid ätit det. Och deras nya foderförslag som kom jättefort och var väldigt utförligt verkade toppenbra! Olja, betfor, vitamineraler och havrefri muslimix samt hösilage då var förslaget!

Ska göra ett litet pluggryck innan allas vårt idol kör igång tjugo noll noll.

alva


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0