pluggpaus

från ultraplugg till pluggpaus.. jag behövde faktiskt ta en kvarts paus för mitt huvuds skull :p inspirerad av gulliga ponnybloggar som johannagrant.shapemeup.se och carlssonpataket.blogg.se gjorde jag faktiskt en "outfit"!
Några stycken faktiskt, med lite olika teman :) Tycker att det finns för många med tretornstövlar och grejer, så jag gjorde en som är väldigt "ny-teknik"inspirerad. Många som har väldigt teknikinspirerade grejer, och jag tycker att det är ganska coolt i viss mån. Ser lite tuffare ut! Ridsporten är inte så sportig annars med kavajer och knoppar och allt.. Så här kommer min teknikoutfit iallafall :)

Svart, enkel och cool :) Hade kanske inte använt den själv, mycket på grund av priset på grejerna med såklart ;), men coolt för vissa hästar och ryttare!


Nu kör jag igång igen...

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0