snabbt går det

Hänger ni med i svängarna? Har psykologiplugg och känner mig otroligt lojal som gör en snabbloggning ändå! Hihi.

Camillaträningen igår gick SKITBRA, jag är supernöjd med honom! Han var superpigg och glad, vi hoppade en mindre bana lite högre än vi brukar och det kändes kanon- så nu har jag nästan bestämt mig för att debutera 110 snart! Antagligen på klubbtävlingen hemma :) Det sjukt dåliga är att jag vill tävla .40 (och sedan 42) och inte v.41, då klubbtävlingen är... Men nu får det bli så :/ Är rädd att han ska gå för mycket och bli omotiverad!

Jaja, det får bli allt för idag, jag är jättenöjd med träningen helt enkelt :) Ridningen med till stor del faktiskt, inte bara hästen :)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0