träningsdags idag :)

Idag segar jag lite innan träningen! Grymt skönt, har planerat in allt plugg tills imorgon istället och det känns riktigt lyxigt att bara soffsega. Älskar vår nya soffa förresten, om jag inte redan tjatat om det.

Träning ikväll iallafall, ska dock dit ganska tidigt, vill kolla in Elsas nya häst! Äntligen har Ior kommit till stallet och idag är första träningen :) Därför ska jag göra iordning Filip innan, gå upp och kika och sen ner och bara sadla osv. Kul :)

Gissa vad som kommer nuuuuuu? OUTFIT.


En svartguldig lite sportig outfit :) Stövlarna har aldrig varit min jättefavorit precis.. Men i övrigt tycker jag att sportigt är snyggt :)
Stövlar: Tretorn
Dunväst: Gina Tricot
Träns: Hööks
Ridbyxor: Hööks
Stigbyglar: JIN
Hjälm: Lamicell
Schabrak: Exklusiv Horse Wear

Ciao bananas


Kommentarer
Postat av: Leonita Demiri

HAHA DET ÄR INTE BARA DU SOM TÄNKT DEN VÄSTEN SOM RIDJACKA IST FÖR "vanlig" jacka!! bra alvis!!:D

2010-09-30 @ 17:38:00
URL: http://teamdemiri.blogg.se/
Postat av: Leonita Demiri

oj menar jag hade tänkt det så då är jag inte ensam:D

2010-09-30 @ 17:38:25
URL: http://teamdemiri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0